on Friday 6 May 2011


Okay, assalamualaikum, selamat sejahtera, selamat pagi petang dan malam bergantung bile kau bace blog ni dan sawadikapp..

Firstly kenapa aku buat blog? Eh! suka hati akulah nak buat blog ke nak buat facebook ke myspace(ade lagi ke ni? ) ape kau susah? Blog bapak kau ke? Hahaha.. Jangan marah ye gurau je..

Sebenarnye aku tak tahu kenapa ramai sangat orang yang ade blog termasuklah dengan aku ni skali sekarang ni.. Seriously rajin giler korang nak luangkan mase berjam2 nak type entry, semata-mata nak luahkan perasaan terpendam-memendam(girls), nak mengutuk orang lain(boys tapi aku x hahahaa) nak bace crush korang punye blog, nak jadi stalker ops! haha..

Sebenarnye dulu aku dah ade blog dah korang tau? Tapi disebabkan takde modal nak tulis hape2 pon kat blog tu aku biarkan jelah blog tu bersawang..And then aku boleh terlupe password dia (-_-") banyak minum air perisa semut kott..
Tapi masalah skang ni dah menjadi problem kau tau x? Aku nampak macam best pulak tngok orang berbelog ni.. And lately aku rase macam terlalu banyak bende yang berlaku dalam hidop aku sekarang ni..macam rugi pulak kalau tak ditulis kat celah-celah blog ni..

Yelah berdasarkan pendapatan aku yang rendah ni la kan (student weyh) blog ni bukan ke macam online diary? cume dekat internet ni dia jadi publiclah kan? and bezanye dia atas talian haha get it? atas talian? online? ok fine xkelakar...then asal kau senyum? Oh kau xsenyum fineeeee..


Senangnye biler ade internet


And another reason aku buat blog ni is sebab aku baru break up.. Aku bukan nak cari perhatian atau ape-ape pon haha orang pon xbace blog aku cemane nak dapat perhatian kan? Tapi sebab yang asalnye aku buat blog ni is sebab nak luahkan ape yang aku rasa..tak kiralah pasal ape pun..Pasal mak cik cafe ke, pasal lecturer ke, pasal kawan aku ke, pasal korek idung ke, aku akan tulis kat sini..

Aku rase lah kan kemungkinan besar aku buat macam ni sebab aku kekurangan kasih sayang kot? So ade ke makwe kat luar sane yang nak jadi sayang aku? hahaha...

awww ini bukan aku ye


Adios~