on Sunday 8 May 2011




Assalamualaikum selamat- dan sawadikap. Kerja..kerja..kerja..dan kerja.. Kenapa kita kerja? Sebab kite perlukan duit. Kenapa kita perlukan duit? Sebab Kite bukan prince william atau prince harry..HAHAHA!

Okay so entri ni aku nak bagitau yang aku akan mule bekerja esok, 9 May di NEF kat damansara apentah damansara mutiara tuu ha kot..dah banyak sangat damansara dah kat sini kota damansara, sunway damansara, damansara utama, damansara kedua, ketiga and so on...aku pun xfaham ape yang best sangat dengan perkataan damansara tu...
 
Kerjanya takdelah berat sangat dengar citer, cume kene tunggu lepas hujan dan cepat-cepat catkan pelangi kat langit..itu je, senang kan? haha! mase bekerja pulok dari 9am sampai ke 6pm..yelah dah malam nanti cemane nak nampak pelangi ye dak? Hohoho boleh ke aku bangun awal ni? sejak balik rumah kat Subang ni asik bangun tido kol 2 petang je....HA! jangan cepat sangat nak memfitnah aku xsolat subuh..berdosa tau fitnah-fitnah ni?! aku solat la lepas solat aku tido hehehe...

Subhanallah


Jadi disebabkan aku nak kene kerja esok aku kenelah berpakaian kemas yakni berkemeja, seluar bell-bottom dan terompah kayu.. Kacak kan gitu? Memang macam lelaki Melayu terakhir lah.. Kalah mamat berlakon Mereng mahawangsa tuh hahaha.... Cume aku xcukup bulu dada je lagi 2~3 helai...kalau tak memang dah complete..

Besok dah nak kerja..kasut hitam pon xgosok lagi..dah berhabuk2 dah tu.. Minyak moto tak isi lagi... bulu hidung tak cabut lagi..baju xberus lagi...banyak bende ah tak buat lagi..takpe aku memang suke buat last minit...so sekarang ni kite rilex dulu...ikutkan nak je pakai kasut hi-cut aku tapi xpela first day kene la tunjuk kemaskulinan ye dak? hari kedua da boleh pakai t-shirt ngan jeans..hehe..

Oklah tu je kot untuk enrti kali ni..

Adios~